Kezd a tavaszt vitamin, ásványi anyag és nyomelem bombával!

A tengeri algák változatos fajtái feltöltik szervezetedet értékes tápanyagokkal.
A tengerek és óceánok számtalan ásványi anyagot és nyomelemet rejtenek. A bennük élő algafajták mindezeket tartalmazzák, ráadásul nagyon könnyen hasznosítható állapotban. A Távol-Keleten már évezredek óta felfedezték, hogyan előzhetnek meg számtalan betegséget ezek a növények. Fogyasztásukkal jó néhány évet letagadhatsz életkorodból, és ezt nemcsak a tükör, de erőnléted is bizonyítja.

1 kg spirulina tápértéke egyenlő 1000 kg válogatott zöldség tápértékével.

A spirulinában mind a 8 esszenciális aminosav megtalálható!

Isolecuin: az optimális növekedéshez és az intelligencia fejlődéséhez
Leucin: élénkíti az agyműködést és növeli az izomzat energiaszintjét
Lysin: erősíti a keringési rendszert, fenntartja a természetes sejtnövekedést
Methionin: segít megőrizni a máj egészségét és idegnyugtató hatású (antistressz tényező)
Phenylanalin: a pajzsmirigy számára létfontosságú
Threonin: javítja az emésztés hatékonyságát
Tryptophan: nyugalomérzetet biztosít
Valin: serkenti a mentális teljesítményt

A spirulina nem esszenciális aminosavai

Alanin: erősíti a sejtfalakat
Arginin: nagyon fontos a férfiak szexuális egészségéhez( az ondó 80%-a arginin)
Aszpartámsav: segíti a szénhidrát energiává alakulását
Cystin: segíti a hasnyálmirigy egészségét
Glitaminsav: alapvető agysejt tápanyag
Glycin: elősegíti a sejtek oxigén felhasználását
Histidin: a hallás erősítésében játszik nagy szerepet
Serin: segíti a fül idegrostjainak védőburok kialakítását
Tyrosin: lassítja a sejtek öregedését, szerepet játszik a napégés elleni védelemben

Ásványi anyagok, melyek a spirulinában megtalálhatók

Kálium, mely hiánya szívbetegséget, magas vérnyomást, mellékvese kimerülést és izomsorvadást okozhat.
Kálcium, mely különösen fontos a csontok és a fogak egészségéhez.
Cink, melynek kiemelkedő hatása van a mentális egészségünkre
Magnézium, mely hiánya izomgörcsöket okozhat( szívrendellenesség)
Mangán, mely elősegíti a vércukorszint egyensúlyát
Szelén, melynek öregedésgátló hatása van és javítja a szívműködés hatékonyságát
Vas, mely nagyon fontos a vér oxigénszállító képességének fenntartásában
Foszfor, mely a kálciummal együtt fenntartja a csontsűrűséget. Enélkül a csontjaink elhajlanának.

A spirulina vitaminokat is tartalmaz

B6– védi a szív egészségét

Biotin– nélkülözhetetlen a normális szénhidrát-, zsír- és fehérje-anyagcseréhez, a bőr egészséges állapotának fenntartásához. Legfőbb ellensége a nyers tojásfehérje

B12– hiánya vérszegénységet, kövérséget és mentális betegségeket okoz (a spirulina 250%-kal többet tartalmaz, mint a marhamáj, mely a leggazdagabb b12 vitaminban az élelmiszerek közül)

Pantoténsav– stressz vitamin

Folsav– hiánya visszamaradó növekedést és korai őszülést okoz

Inostisol– segíti a rákkeltő méreganyagok lebontását, ez a második legfontosabb vitamin a niacin után

Niacin– ez a leglényegesebb vitamin a test egészségéhez, koleszterinszint csökkentő

B2– hályog, látási probléma, kezelhetetlen ekcéma. Csak néhány azon betegségek közül, melyeket a B2 vitamin hiánya okoz.

B1– hiányában a szervezet nem képes lebontani a szénhidrátot és végzetes mérgezést szenvedünk

E-vitamin(tokoferol)- védi a szívet és a keringés egészségét. Segíti a sejtek oxigénellátását, így védve a szervezetet az öregedés ellen.

A spirulina 4000mg/kg karotént tartalmaz, melyből az A vitamin keletkezik. Ez azért jobb, mint az állati eredetű élelmiszerekben található A vitamin, mert nem lehet túladagolni. Csak annyi alakul át, amennyire a szervezetnek szüksége van.

Ez a kiemelkedő tápanyag tartalom az, aminek a spirulina alga a látványos átalakító hatását köszönheti, legyen szó testsúlyunkról, kötőszövetünkről vagy általános egészségi állapotunkról.